x (2009 až 2012) – Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická; rozšiřující studium učitelství informatiky pro SŠ (závěrečná práce: Využití Petriho sítí ve výuce)
Mgr. (2001 až 2006) – Technická univerzita v Liberci, Fakulta pedagogická; učitelství informatiky a matematiky pro 2. stupeň ZŠ (diplomová práce: Problematika měření klimatu učitelského sboru)
od 1. 9. 2017 – učitel (ZŠ) – Doctrina – střední škola, základní škola a mateřská škola, s. r. o.
od 1. 2. 2008 – odborný asistent – Technická univerzita v Liberci
31. 8. 2006 až 31. 7. 2008 – středoškolský učitel – Gymnázium a Střední odborná škola pedagogická, Liberec, Jeronýmova 425/27, příspěvková organizace
3. 3. 2003 až 30. 6. 2006 – učitel – Základní škola, Liberec, Česká 354, příspěvková organizace
1. 10. 2005 až 30. 6. 2006 – ICT metodik – Základní škola, Liberec, Česká 354, příspěvková organizace
Seznam publikovaných článků, sborníkových příspěvků, kapitol v publikacích apod.
Témata BP mohou být v rozsáhlejší podobě zadána jako DP. Studenti mohou navrhnout vlastní témata v oboru didaktika, metodika či výuka ICT.
Bakalářské práce
ICT v národním vzdělávacím plánu libovolné zěmě – Student si může vybrat libovolnou zemi. Provede rozbor začlenění vzdělávací oblasti ICT do národního vzdělávacího plánu vybrané země. Analyzuje tyto dokumenty, jejich historické souvislosti nebo vývoj a porovná postavení a směřování počítačem výuky s počítači v dané zemi v porovnání s ČR, resp. RVP.
Zpracování různých tematických celků ICT v ŠVP – Student provede analýzu školních vzdělávacích programů s cílem zjistit zapracování určitého tematického celku ICT.
Diplomové práce
Analýza výsledků informatické soutěže – Student statisticky vyhodnotí výsledky mezinárodní soutěže Bobřík informatiky pro vybranou kategorii. Stanoví si parametry, podle kterých situaci vyhodnotí.
2016 – Tereza Gieciová: Využití netradičních výukových metod pro zvýšení finanční gramotnosti žáků středních škol (FP)
2015 – Lukáš Pažout: Srovnání učebnic informatiky pro ZŠ (FP)
2014 – Matěj Ježek: Výukové herní aplikace (FP)
2013 – Martin Prade: Typografická pravidla v žákově praxi (FP)
2013 – Dušan Ramírez: Hardware – cvičení (FP)
2013 – Petr Hozák: Corporate identity pro školy (FP)
2012 – Štěpánka Chlupáčová: Didaktické hry v informatice (FP)
2011 – Petra Červenková: Podmínky výuky ICT pro handicapované žáky (FP)
2011 – Hubert Kindermann: Komparace e-learningových prostředí (FM)
2017 – Matěj Ježek: Postoje učitelů k maturitě z informatiky (FP)